Sunnah Or Hath Khol kar Namaz Padhna 📌
ASSALAM O ALAIKUM WA RAHMATULLAHI WA BARKATUHU ❤️
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
"Allah ke Naam se shuru karta hoon, jo Nihayat Meharbaan, Barabar Raheem hai."
إِنَّ الْحَمْدَ لِلَّهِ، نَحْمَدُهُ وَنَسْتَعِينُهُ وَنَسْتَغْفِرُهُ، وَنَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ شُرُورِ أَنْفُسِنَا وَمِنْ سَيِّئَاتِ أَعْمَالِنَا
"Beshak tamaam tareef Allah ke liye hai. Hum uski tareef karte hain, usi se madad chahte hain, usi se maafi maangte hain, aur apne nafs ke shar aur apne bure a’maal se Allah ki panaah maangte hain."
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ
"Aey Allah! Apne Nabi Muhammad ﷺ aur unki aal par apni rehmat nazil farma"
Hath khol kar namaz parhna Sunnat hai, aur ye Nabi ﷺ, Sahaba, aur Salaf se sabit hai.Imam Malik (رحمه الله) se bhi ye amal manqoof hai ke wo hath khol kar namaz padhte thay. Namaz mein hath bandhna ya kholna dono jaiz hain, lekin hath bandhakar padhna zyada mustahab hai, kyunke ye asal hai aur takabbur se door hai.Namaz mein hath khol kar padhna Sunnat hai aur ye asal hai, kyunke Nabi ﷺ se muta'addid sahih ahadith mein sabit hai ke aap ﷺ ne farz aur nafal namazon mein hath khol kar namaz padhi.Imam Malik (رحمه الله) se yeh manqoof hai ke wo hath khol kar namaz padhte the. Maliki fiqh mein, Madinah ke ahle ilm aur amal ke mutabiq, hath khol kar namaz padhna ek mustahab amal hai.
Imam Malik ka yeh amal is wajah se tha kyunke unhon ne Madinah ke logon ka amal dekha tha, jo unke nazdeek sabse maqbool aur sahih riwayat thi, kyunke yeh Madinah ke muqeem logon ki diwar hai jahan Rasoolullah ﷺ ki sunnat zinda thi.
Darj Zeel Bahut se Hadeeso SE sabit hai niche kuch Scan Page diye ja rahe hai.
"Meray Rab ne adl ka hukm diya hai, aur yeh bhi hukm diya hai ke apne apne chehray har namaz ke waqt qiblah ki taraf kar lo aur dil se usay pukaro..." (Surah Al-A'raf, Ayat 29 - Tafsir: Molana Zafar Hassan Amrohi, Vol. 2)
Is ayat se sabit hota hai ke ibadat mein asliyat yeh hai ke insaan hath khol kar khuda ki taraf rujoo kare. Jaise jab ek insaan paida hota hai uske dono hath khulay hotay hain, aur jab wo mar jata hai tab bhi hath khulay chor diye jatay hain ye daleel Jyadatar Ahle Tashiyo ki janib se diya jata h jisse ye Akhaz karte h ki Quran se haath khol kar namaz Padhna Sabit h Jo AHLE sunnat isse Istedlal nhi kiya ja Skta hai.
Nawasib ka yeh kehna ke hath khol kar namaz padhna bid'at hai, bilkul ghalat hai. Sunnat ka asal asal amal hath khol kar padhna hai, kyunke ye azadgi aur ajzi ka izhar hai, jo ibadat ka maqsad hai.
(3971) Humein Affan ne bayan kiya, wo kehte hain ke maine Amr bin Dinar se suna ke Ibn Zubair jab namaz padhte thay to apne hath khulay chor diya karte thay.
(٣٩٧٤) حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ، قَالَ: كُنْتُ مَعَ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عِيزٍ فِي الطَّوَافِ، فَرَأَى سَعِيدَ بْنَ جُبَيْرٍ رَجُلًا يُصَلِّي وَاضِعًا إِحْدَى يَدَيْهِ عَلَى الْأُخْرَى، فَذَهَبَ إِلَيْهِ فَفَرَّقَ بَيْنَهُمَا، ثُمَّ جَاءَ
(3974) Hazrat Abdullah bin Aiz farmate hain ke main Hazrat Saeed bin Jubair ke saath tawaaf kar raha tha. Unhon ne ek aadmi ko dekha ke usne apna ek hath doosre hath par rakha hua tha. Hazrat Saeed bin Jubair us ke paas gaye aur uske hath khulwaya aur phir wapas aaye.
حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ حَدَّثَنَا ابْنُ لَهِيعَةً عَنْ أَبِي هُبَيْرَةً عَنْ مَيْمُونِ الْمَكِي أَنَّهُ رَأَى عَبْدَ اللَّهِ بْنَ الزُّبَيْرِ وَصَلَّى بِهِمْ يُشِيرُ بِكَفَّيْهِ حِينَ يَقُومُ وَحِينَ يَرْكَعُ وَحِينَ يَسْجُدُ وَحِينَ يَنْقُضُ لِلْقِيَامِ فَيَقُومُ فَيُشِيرُ بِيَدَيْهِ نَطَلَقْتُ إِلَى ابْنِ عَبَّاسٍ فَقُلْتُ إِنِّي رَأَيْتُ ابْنَ الزُّبَيْرِ صَلَّى صَلاةً لَمْ أَرَ أَحَدًا يُصَلِّيَهَا فَوَصَفْتُ لَهُ هَذِهِ الْإِشَارَةَ فَقَالَ إِنْ أَحْيَيْتَ أَنْ تَنظُرَ إِلَى صَلاةِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَاقْتَدِ بِصَلاةِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الزُّبَيْرِ.
Maymuna maki se riwayat hai ke unhon ne Hazrat Abdullah bin Zubair ko dekha aur unke saath namaz ada ki to wo apni hathiliyon se ishaara karte jab kharay hotay, aur jab rukoo karte, aur jab sajda karte, aur jab qiyam karne lagte. Jab qiyam kar lete to apne haathon se ishaara karte. Maine Hazrat Ibn Abbas ke paas hazir ho kar arz ki, "Maine Hazrat Ibn Zubair ko is tarah namaz padhtay dekha hai ke is tarah kisi ko namaz padhtay nahi dekha" aur maine unko in ishaaron ke baare mein bataya. Aap ne farmaya, "Agar tum log Rasulullah ﷺ ki namaz dekhna chahte ho to Hazrat Abdullah bin Zubair ki namaz ki tarah namaz padho."
YE HADEES SAHIH HAI دلیل
Ye kitaab "Al-Jaami' fi Ahkam Sunnat al-Salat"hai, jo mashhoor 'Aalim, Shaykh Abu Abdullah Sufyan bin Muhammad al-Sulayman ki tasneef hai. Ye kitaab namaz ki sunnat aur uske ahkaam par tafseeli taur par likhi gayi hai. Is kitaab mein namaz ke faraiz, sunnatein, aur mustahabbat ko daleel ke saath wazeh kiya gaya hai.
Highlight Kiya Hua Matn:
Highlighted hisse mein ye riwayat naqal hui hai:
"الدليل الثاني:
(ت (۲۹۰) ما رواه ابن أبي شيبة في المصنف، قال: حدثنا عفان، حدثنا
يزيد بن إبراهيم، قال: سمعت عمرو بن دينار، قال: كان ابن الزبير إذا صلى
يرسل يديه .
[صحيح].
Translation:
"Ibn Abi Shaybah ne apne kitaab 'Al-Musannaf' mein rawayat ki hai. Usman bin Umar ne kaha: 'Main ne Umara bin Dinar se suna, wo kehte thay: Ibn al-Zubayr jab namaz padhte to apne haathon ko neeche latkaye rakhte.'"
Tashreeh:
Is matn ka mafhoom ye hai ke **Ibn al-Zubayr (رضي الله عنہ)** jab namaz ada karte, to wo apne haath neeche latka kar rakhte thay, yaani apne haathon ko bandh kar (qabz) nahi rakhte thay. Is se kuch fuqaha ye istidlal karte hain ke haathon ko bandhna farz nahi, balki ek sunnat hai.
Arabic :-
3)رجاله ثقات، ورواه ابن سعد في الطبقات (٥٦/٢) قال : أخبرنا عفان بن مسلم به. ورواه ابن المنذر في الأوسط (۹۳/۳) من طريق عثمان، قال: حدثنا يزيد بن إبراهيم به.
(٤) بداية المجتهد (١٤٦/١).
Urdu:-
"اس حدیث کے راوی سب ثقہ ہیں، اور اسے ابن سعد نے اپنی کتاب *الطبقات* (جلد 2، صفحہ 56) میں روایت کیا ہے۔ انہوں نے کہا: ہمیں عفان بن مسلم نے اس حدیث کی خبر دی۔ اور اسے ابن المنذر نے اپنی کتاب *الأوسط* (جلد 3، صفحہ 93) میں عثمان کے طریق سے روایت کیا، انہوں نے کہا: ہمیں یزید بن ابراہیم نے یہ حدیث سنائی۔"
(4) *بداية المجتهد* (جلد 1، صفحہ 146)
Roman English
"Is hadith ke rawi sab thiqat hain, aur isay Ibn Sa’d ne apni kitaab Al-Tabaqat (jild 2, safha 56) mein riwayat kiya hai. Unho ne kaha: Humein ‘Affan bin Muslim ne is hadith ki khabar di. Aur isay Ibn al-Mundhir ne apni kitaab Al-Awsat (jild 3, safha 93) mein riwayat kiya, jo tareeq ‘Uthman se hai. Unho ne kaha: Humein Yazid bin Ibrahim ne yeh hadith sunayi."
(4) Bidayat al-Mujtahid (jild 1, safa 146)
2-Dusri دلیل
"Al-Tabaqat al-Kubra" hai, aur ye mashhoor muhaddis aur tareekh ke 'Aalim Ibn Sa'd (Abu Abdullah Muhammad bin Sa'd al-Basri al-Zuhri) ki tasneef hai. Ibn Sa'd ki ye kitaab Islami tareekh aur sahaba kiram ke ahwaal par mukammal tafseeli marifat pesh karti hai. Yeh kitaab mukhtalif tabaqat (levels) mein mukarrar hai, jahan sahaba aur unke baad aane walon ki zindagiyon ko bayan kiya gaya hai. Is kitaab ko Islami tareekh mein ek qeemati marja (reference) ke tor par mana jata hai.
٥٣٤ - قال : أخبرنا عفان بن مسلم ، قال : حدثنا يزيد بن إبراهيم ، قال : سمعت عمرو بن دينار ، قال : كان ابن الزبير إذا صلى يرسل يديه
٥٣٤ - إسناده صحيح .
- يزيد بن إبراهيم التستري - بضم المثناة وسكون المهملة وفتح المثناة ثم راء -
نزيل البصرة أبو سعيد ، ثقة ، من كبار السابعة مات سنة ١٦٣ هـ ( تق :
. ( ٣٦١/٢
عمرو بن دينار المكي ، ثقة ثبت ، تقدم في (۷) .
. تخريجه :
أخرجه ابن أبي شيبة في مصنفه : ۳۹۱/۱ حدثنا عفان قال : حدثنا يزيد بن
إبراهيم به
Usne kaha: Humein ‘Affan bin Muslim ne khabar di, usne kaha: Humein Yazid bin Ibrahim ne bayan kiya, usne kaha: Maine ‘Amr bin Dinar se suna, usne kaha: Jab Ibn al-Zubayr namaz padhte to apne haath neeche latka kar rakhte.”
534 - Iska sanad sahih hai.
- Yazid bin Ibrahim al-Tustari - (ta par damma, seen par sukoon, ta par fathah, phir ra)
Basra mein rehte the, kuniyat Abu Saeed thi. Wo thiqah (bohot reliable) the, aur sattawin tabaqat ke buzurgon mein se the. Unki wafat 163 Hijri mein hui (Taqreeb: 361/2).
- ‘Amr bin Dinar al-Makki, thiqah aur sabit (qawi) rawi the, pehle (7) mein unka zikr ho chuka hai.
- Takhrij:
Ibn Abi Shaybah ne apne Musannaf (1/391) mein is riwayat ko naqal kiya hai. Unho ne kaha: Humein ‘Affan ne bayan kiya, unho ne kaha: Humein Yazid bin Ibrahim ne bayan kiya."
"Al-Musannaf" hai jo Ibn Abi Shaybah (Abu Bakr Abdullah bin Muhammad bin Abi Shaybah) ki tasneef hai.
۳۹۹۳ حدثنا عفان قال : حدثنا يزيد بن إبراهيم قال : سمعت عمرو بن دينار
قال : كان ابن الزبير إذا صلى يرسل يديه ).
۹) صحيح
Roman English:
- Humein ‘Affan ne bayan kiya, unho ne kaha: Humein Yazid bin Ibrahim ne bayan kiya, unho ne kaha: Maine ‘Amr bin Dinar se suna, unho ne kaha: Jab Ibn al-Zubayr namaz padhte to apne haath neeche latka kar rakhte .
Sahih
- Janab Muhammad bin Amro bin Ata bayan karte hain ke maine Hazrat Abu Hamid Saidi aur unke saath Rasool Allah (Sallallahu Alayhi Wasallam) ke ashab mein se das afrad ki jamaat mein se suna, aur unmein Abu Qatada Barii bhi the, ke main Rasool Allah (Sallallahu Alayhi Wasallam) ki namazon ke mutaliq tum sab se zyada bakhabar hoon. Toh unhone kaha, kaise? Qasam Allah ki tum hum se zyada nahi ho, na hamari nasbat zyada qadeem ashab ho, unhone kaha: Kyun nahi. Qabah ne kaha: Achha toh bayan karo. (Abu Hamid ne kaha) Rasool Allah (Sallallahu Alayhi Wasallam), jab namaz ke liye khade hote, apne dono haathon ko uthate, hatta ke wo aapke kandhon ke barabar aa jate, phir Allahu Akbar kehte aur har baray apni apni jagah par theek tareeqay se tak jati. Phir aap qiraat farmaate, phir Allahu Akbar kehte aur usay...
Is Hadees m Kahi bhi haath Bandhne ka Zikr nhi hai Or ye Hadees Ahel Tashiyo k Janib se pesh Kiya jata hai Hath Chodkar Namaz padhne k Dalail M .
Hazrat Abbas bin Sambl Saidi (Rahimahullah) ke hawale se bayan hai ke Hazrat Abu Said Saidi, Hazrat Sahl bin Saad aur Hazrat Muhammad bin Salmah bhi ek maqam par jama huay aur woh Rasool Allah (Sallallahu Alayhi Wasallam) ki namaz ka zikar khair kar rahe thay. Is par Hazrat Abu Hamid Saidi (Rahimahullah) ne farmaya ke main Rasool Allah (Sallallahu Alayhi Wasallam) ki namaz zyada janta hoon. Chundh waqat baad aap khade ho kar Allahu Akbar kaha karte, uske baad dono haath utha kar, phir jab rukoo wali takbeer kaha karte toh dono haath utha lete. Phir rukoo se faraqat paa kar yunhi kiya karte aur bilkul seedha khade ho jaya karte, hatta ke har joda apni jagah par laut aata. (Musnad as-Sahabah: Raqm al-Hadith: 863)
Nabi Pak (Sallallahu Alayhi Wasallam) jab namaz ke liye khade hote thay, apne haathon ko apne kaanon ke saath wale hisson tak buland karte thay, phir takbeer kehte thay. Phir har uzoo ko apni apni jagah par, aadi halat mein, qaraar dete thay. Phir qira'at farmate, phir takbeer aur phir haathon ko apne kaanon ke saath wale hisson tak buland karte, phir rukoo karte. Aur aise hi aakhri tak namaz mein is tareeqay se amal karte thay.
Sunan Abu Dawood (1/194)
"عورة المعارف" (Awrat al-Ma'arif) ek Islamic kitab hai jo "Kitab al-Ma'arif" ke naam se bhi mashhoor hai. Is kitaab ko Shaikh al-Islam, Allama Ibn Qayyim al-Jawziyyah (Rahimahullah) ne likha hai. Yeh kitab Islam mein ilm aur shari'at se mutalliq mukhtalif concepts ko bayan karti hai, aur apni zamanay mein ek be-misaal work thi.
تؤيد هذه الرواية التي نقلت عن رسول الله صلى الله عليه وسلم أنه صلى الله عليه وسلم صلى وهو يرفع يديه ثم يضعهما جانبًا، وهذا هو مذهب الإمام مالك رحمه الله.
Tayeed is riwayat se hoti hai jo Rasulullah Sallallahu Alayhi Wasallam se naqal ki gayi hai ke be-shak Rasulullah Sallallahu Alayhi Wasallam ne haath chhod kar namaz parhi aur yeh mazhab Imam Malik Rahmatullah Alayh ka hai.
ثابت في كتاب "عوارف" لحفيد حضرت أبو بكر رضي الله عنه أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كان يصلي وهو يرفع يديه. (كتب أهل السنة)
Thabit fi kitab "Awarif" li-hafid Hazrat Abu Bakr (Razi Allah Anhu) ke ke Rasool Allah (Sallallahu Alayhi Wasallam) haath khol kar namaz padhte thay. (Kutub Ahl-e-Sunnah)
Hazrat Mu'adh bin Jabal (Razi Allah Anhu) farmate hain ke Rasool Allah Sallallahu Alayhi Wasallam jab namaz ke liye khade hote to takbeer kehte waqt dono haathon ko kaanon tak buland karte aur phir haathon ko khula chhod dete.
اسی طرح کیا کرتے تھے
Namazi qiyam ke andar apne dono haath chhode rakhega aur apne seenay par unhein nahi bandhega. – Hasan Basri
Isi tarah kya karte thay.
فإرسال يديه بجنبيه أولى وبه صرح الشافعي في الأم فقال وإن أرسلهما ولم يعبث بهما فلا بأس
فَإِرْسَالُ يَدَيْهِ بِجَنْبِهِ أَوْلَى وَبِهِ صَرَّحَ الشَّافِعِيُّ فِي "الْأُمِّ" فَقَالَ وَإِنْ أَرْسَلَهُمَا وَلَمْ يُعَارِضْ بِهِمَا فَلَا بَأْسَ.
Namaz ki haalat mein dono haathon ko aisay dono pehlon mein khule rakhna zyada behtar hai, aur isi fatwa ko apni kitab **"Al-Umm"** mein Imam Shafi'i ne tasreef kiya hai aur farmaya ke agar namazi apne haath namaz mein khule rakhay aur unse kisay bhi kaam ka nahi kare, to haathon ko namaz mein khula rakhne mein koi harj nahi hai.
Hawalay ke liye: **Kitab al-Meezan al-Kubra, Abd al-Wahhab Sha'raani, Juz 2, Safah 35.
Ulama ne likha hai ke Hazrat Ibn Zubair ne Hazrat Abu Bakr Siddiq (Razi Allah Anhu) se namaz seekhi thi aur unhone Rasul Allah Sallallahu Alayhi Wasallam se, yani jis tarah Rasul Allah Sallallahu Alayhi Wasallam namaz padhte thay, usi tarah Abu Bakr Siddiq bhi namaz padhte thay. Aur isi tarah Hazrat Abdullah bin Zubair (Razi Allah Anhu), jo Hazrat Abu Bakr Siddiq (Razi Allah Anhu) ke nawasa thay, jab namaz padhte to haath khol kar namaz padhte thay. (Hanafi Kutub Ahl-e-Sunnah)
علامہ بدر الدین عینی عمدة القاری شرح بخاری میں قریب انھی الفاظ کے ساتھ ابن مندر کی روایت بیان کرتے ہیں جسے قاضی شوکانی نے بیان کیا۔
ابن منذر نے ابن زبیر ، حسن بصری نخعی ، ابن سیریں سے روایت کرتے ہیں کہ وہ ہاتھ کھول کر نماز ادا کرتے تھے اور امام مالک
کے نزدیک بھی ہاتھ کھولنا مشہور ہے اگر قیام میں طوالت ہو جائے تو راحت کے لیے داہنا ہاتھ بائیں ہاتھ پر رکھ لیتے تھے۔
Roman
Allama Badr al-Din Aini, apni kitab *Umdat al-Qari Sharh Bukhari* mein Ibn Munzir se ek riwayah narrate karte hain jo qazi Shawkani ne bhi zikar ki hai.
Ibn Munzir ne Ibn Zubair, Hasan Basri, Nakhai, aur Ibn Sirin se narrate kiya hai ke wo namaz mein apne haath khule rakhte thay. Aur Imam Malik ke mutabiq yeh bhi mashhoor hai ke namaz mein haath khule rakhna afzal hai. Agar qiyam lamba ho, toh aaram ke liye daahina haath baaye haath par rakh liya jata hai.
Sunni Mufti Abdul Hai Lakhnawi likhte hain:
'An Mu'adh, an Rasool Allah 'alayh al-salam kana iza qama fi al-salah rafa'a yadayhi qibal udhnihi fa'iza kabbara arsaluhuma'* (Rawahu al-Tabrani).
Janab Mu'adh (RA) se marwi hai ke jab Hazrat Muhammad (SAW) namaz ke liye khade hote, to takbeer al-ihraam ke waqt apne haathon ko kaano ki lo ke barabar uthate aur phir unhein khula chhod dete the. Is riwayat ko Tabarani ne naqal kiya hai.
Hawalah: Ahl-e-Sunnat ki mo'tabar kitaab *Fatawa Abdul Hai* (Taba' Qadeem) Mufti al-Haj Lakhnawi, Muhammad Abdul Hai Abu al-Hasanat, 1886 A.D.
Muhammad (RA) ne kaha:"Maine Muhammad bin Idris al-Shafi'i se behtar kisi ki namaz nahi dekhi." Aur yeh is liye tha ke unhon ne Muslim bin Khalid al-Zanji se li thi, aur Muslim ne Ibn Jurayj se, aur Ibn Jurayj ne Ata' se, aur Ata' ne Abdullah bin Zubair se, aur Abdullah bin Zubair ne Abu Bakr Siddiq (RA) se, aur Abu Bakr (RA) ne Nabi (SAW) se li thi, aur Nabi (SAW) ne Jibreel (AS) se li thi.
Is daleel se sabit hota hai ke Rasool Allah (SAW) ne namaz mein haath khol kar bhi namaz padhi thi. Yeh riwayat, jo Ibn Zubair (RA) se bhi mashhoor hai, is baat ko sabit karti hai ke apne haath khule rakhna bhi Rasool Allah (SAW) ka tareeqa tha. Iske alawa, dusri riwayat jo haath baandh kar namaz padhne ka zikr karti hai, woh bhi Sunnat hai, lekin ismein baandhna mustahab hai, jo namazon ki ek mukhtalif tareeqa hai.
Dono tareeqay Sunnat hain, aur is se yeh sabit hota hai ke namaz mein haath khol kar ya baandh kar padhna dono ikhtiyar kiye ja sakte hain. Ahl-e-Sunnat scholars ne isko "mustahab" (preferred) maana hai, lekin dono tareeqay valid hain.......
وَآخِرُ دَعْوَانَا أَنْ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِين
"And the last of our supplication is, 'All praise is due to Allah, Lord of the worlds.'"
Allah Hamare Liye Sachayi Ka Raasta Asaan Kare .Allah humay firqawariyat se bachaye aur apni haq ki wahdat ki taraf humein hidayat de. Ameen ❤️ ✨
B
Comments