Imam Malik رحمہ اللہ Or Rafa' Ul Yadein

     ❤️Bismillahir Rahmanir Raheem❤️
Imam Malik, Imam Shafi'i, aur Imam Ahmad bin Hanbal (Rahimahumullah) Raf'ul Yadain (Ruko' se pehle aur baad mein haath uthana) karte the. Iske bar'aks Imam Abu Hanifa (Rahimahullah) ke madhaab mein Raf'ul Yadain nahi kiya jata. Lekin yeh kehna ke Hanafi mazhab ke log jhoot bolte hain, yeh ghalat hai aur is tarah ke lafz istemal karne se bachna chahiye.
masail mein mukhtalif imamon ke darmiyan ikhtilaf mojood hai, lekin in ikhtilafat ko samajhne ke liye humein ilm aur hikmat se kaam lena chahiye. Sabhi a'ima-e-arba' (charon imamon) ka ikhlaas aur taqwa apni jagah musallam hai, aur woh sab Quran aur Sunnat se apne masaail ikhtiyar karte hain.
Lekin agar koi Hanafi ya kisi aur mazhab ka insaan yeh masla nahi karta, to humein is par jhagra nahi karna chahiye. Har ek mazhab apne dalail ki buniyad par amal karta hai. Sab ka ikhtilaf, niyat aur ikhlaas par mabni hai, aur sabhi ahle ilm ko izzat deni chahiye.
Imam Malik Raful Yadein Nahi karte the 
Iske Radd M Darj Zeel Kuch Refrence (Daleel) Pesh Kiye Jaa Rahe hai Jo Ye sabit karta hai Ki Imam Malik bhi RAFUL Yadein karte The .
(1)Abdur Rahman bin al-Qasim al-Taqi (mutawaffa 191 Hijri) ne Imam Malik se *al-Mudawwanah* mein naql kiya:

"(وقال مالك: لا أعرف رفع اليدين في شيء من تكبير الصلاة لا في خفض، ولا في رفع إلا في افتتاح الصلاة)"  
"Imam Malik ne farmaya: Main takbir-e-tahrimah ke siwa kisi bhi takbir mein haath uthana nahin jaanta, na ruku' mein jaate waqt aur na ruku' se sar uthate waqt."

Phir Ibn al-Qasim ne kaha:  
"(قال ابن القاسم: كان رفع اليدين عند مالك ضعيفًا إلا في تكبيرة الإحرام)"  
"Ibn al-Qasim ne kaha: Imam Malik ke nazdeek takbir-e-tahrimah ke siwa raf'ul yadain karna da'eef hai."

Dusri taraf yehi Ibn al-Qasim jab *al-Muwatta* mein Imam Malik ki sanad se marfoo' riwayat naql karte hain, to wo ye kehte hain ke:

"Rasul Allah ﷺ jab namaz shuru karte to raf'ul yadain karte, ruku' mein jaate waqt (وَإِذَا كَبَّرَ لِلرُّكُوعِ) aur ruku' se sar uthate waqt (وَإِذَا رَفَعَ رَأْسَهُ مِنَ الرُّكُوعِ رَفَعَهُمَا كَذَلِكَ) to bhi haath uthate."

To is se sabit ho gaya ke Imam Malik ka pehla qawl shaadh aur marjoo hai.
(2)Imam Malik se raf'ul yadain ka saboot:

Imam Tirmidhi (mutawaffa 279 Hijri) ne apne Sheikh Yahya bin Musa al-Hadani, al-Kufi, Abu Zakariya (mutawaffa 240 Hijri, thiqah) se naql kiya. Unho ne apne Sheikh Isma'il bin Abi Uways al-Asbahani, al-Madani (mutawaffa 226 Hijri) se, jin ke bare mein Dhahabi ne kaha: 

(قال الذهبي: الإمام، الحافظ، الصدوق)

se, aur unho ne apne chaacha Imam Malik bin Anas (mutawaffa 179 Hijri) se:

(قال: كان خاله مالك بن أنس يرى رفع اليدين في الصلاة)

Imam Malik namaz mein raf'ul yadain karte the.
(3)Imam Malik aur raf'ul yadain:

Imam Malik ke thiqah hafiz shagird Abdullah bin Wahb al-Qurashi al-Misri ne likha:

(رأيت مالك بن أنس يرفع يديه في كل خفض ورفع، أو قال، كلما خفض، ولم تزل تلك صلاته)

"Main ne Imam Malik ko dekha ke ruku' mein jaate aur ruku' se sar uthate waqt **raf'ul yadain** karte the. Aur hamesha isi tarah namaz padhte the."

(Wa sanad sahih, rijal thiqah, sadooq)
(4)Imam Malik aur raf'ul yadain:

Imam Malik ke thiqah hafiz shagird Abdullah bin Wahb al-Qurashi al-Misri ne farmaya: 

"Main ne Imam Malik ko dekha ke ruku' mein jaate aur ruku' se sar uthate waqt **raf'ul yadain** karte hue. Aur hamesha isi tarah namaz padhte the."

Hafiz Ibn Abdul Barr al-Qurtubi (mutawaffa 463 Hijri) ke thiqah Sheikh, Ahmad bin Muhammad al-Amuri al-Qurtubi, Ibn al-Jassur (sadooq, hafiz), aur unke Sheikh Wahb bin Marrah al-Tamimi, Abu al-Hazm al-Andalusi (mutawaffa 346 Hijri, thiqah hafiz) se, unho ne apne Sheikh Muhammad bin Waddah al-Qurtubi (mutawaffa 280 Hijri, sadooq fi nafsihi) se, aur unho ne apne Sheikh Ahmad bin Umar al-Qurashi, Abu al-Tahir al-Misri (thiqah) se, aur unho ne apne Sheikh Abdullah bin Wahb bin Muslim al-Qurashi se ye riwayat naql ki.
(4)Imam Malik ke shagird Ashhab bin Abdul Aziz ne farmaya:

(صحبت مالك بن أنس قبل موته بسنة، فما مات إلا وهو يرفع يديه .... يرفع يديه إذا أحرم، وإذا أراد أن يركع، وإذا قال سمع الله لمن حمده)

"Wafat Imam Malik se ek saal pehle hi se main sohbat Malik mein raha hoon. Mohtaram Imam Malik hamesha **takbir-e-tahrimah** aur ruku' ke waqt **raf'ul yadain** karte the, aur isi haalat mein unki wafat hui."
(5)Imam Malik (mutawaffa 179 Hijri) aur **raf'ul yadain**:

Imam Malik ke thiqah faqih shagird Ashhab bin Abdul Aziz al-Amiri ne farmaya:

"(فما مات إلا وهو يرفع يديه)"  
"Wo marte dum tak **raf'ul yadain** karte the."

Is riwayat ki sanad ke rawi:

1. **Ibn Abdul Barr al-Qurtubi** (mutawaffa 463 Hijri) ke thiqah Sheikh, Abdulwarith bin Sufyan, Abu al-Qasim al-Qurtubi (mutawaffa 395 Hijri) hain. Hafiz Dhahabi ne unke bare mein kaha:  
   "(المحدث، الثقة، العالم، الزاهد)"  
   "Muhaddith, thiqah, aalim, aur zaahid."

2. Unke Sheikh **Qasim bin Asbagh al-Bayani**, Abu Muhammad al-Qurtubi (mutawaffa 345 Hijri) hain. Ibn al-Imad ne likha:  
   "(وهو ثقة)"  
   "Aur wo thiqah hain."

3. Unke Sheikh **Ahmad bin Muhammad bin Ubaidah al-Nisaburi**, Abu Bakr hain. Hafiz Dhahabi ne unko kaha:  
   "(الإمام، الحافظ، الرحال، الثقة)"  
   "Imam, hafiz, safar karne wale (ilm ki talab mein), thiqah."

4. Unke Sheikh **Yunus bin Abdul A'la al-Sadafi**, Abu Musa al-Misri (mutawaffa 264 Hijri) hain. Hafiz Ibn Hajar ne likha:  
   "(ثقة)"  
   "Thiqah."

5. Unke Sheikh **Miskeen bin Abdul Aziz**, Ashhab bin Abdul Aziz al-Amiri (thiqah) hain, aur unke Sheikh **Malik bin Anas**. 

Is sanad se ye sabit hota hai ke Imam Malik (Rahimahullah) hamesha **raf'ul yadain** karte the, aur ye amal unki wafat tak jari raha.
(6)Imam Malik (mutawaffa 179 Hijri) aur **raf'ul yadain**:

Allama Zain al-Din al-Iraqi (mutawaffa 806 Hijri) ne likha:

"(فوائد: فيه رفع اليدين في هذه المواطن الثلاثة عند تكبيرة الإحرام وعند الركوع وعند الرفع منه. وبه قال أكثر العلماء من السلف والخلف، قال ابن المنذر روينا ذلك عن ابن عمر، وابن عباس، وأبي سعيد الخدري، وابن الزبير، وأنس بن مالك)"

"Pehla qawl ye hai ke in teen maqamat par **raf'ul yadain** karna, yaani takbir-e-tahrimah ke waqt, ruku' mein jaate waqt, aur ruku' se sar uthate waqt, aur ye amal ulama-e-salaf aur khalaf mein se jumohr se sabit hai. Ibn al-Mundhir ne kaha hai ke humne is riwayat ko Ibn Umar, Ibn Abbas, Abu Sa'id al-Khudri, Ibn al-Zubayr, aur Anas bin Malik se riwayat kiya hai."

Is se sabit hota hai ke **raf'ul yadain** sirf takbir-e-tahrimah par hi nahi, balki ruku' aur ruku' se uthte waqt bhi karna salaf aur khalaf mein se jumohr ka tareeqah hai, aur ye amal sahaba-e-kiram se bhi sabit hai.
(7)Imam Malik aur **raf'ul yadain**:

Abu Bakr Ibn al-Arabi al-Maliki (mutawaffa 543 Hijri) ne likha:

"(العلماء اختلفوا في رفع اليدين على خمسة مواطن: الثالث يرفع في تكبيرة الإحرام وإذا ركع، الرابع يرفع فيهما وإذا رفع من الركوع، الخامس الرفع إذا قام من اثنتين، رواه ابن وهب عنه)"  
"Ulama ka **raf'ul yadain** par paanch maqamat par ikhtilaf hai: teesra qawl yeh hai ke takbir-e-tahrimah aur ruku' mein jaate waqt haath uthaye; chautha qawl yeh hai ke ruku' se uthte waqt bhi haath uthaye; aur paanchwa qawl yeh hai ke do rak'aat ke baad uthte waqt haath uthaye. Yeh Imam Malik se Ibn Wahb ne riwayat kiya hai."

"(والصحيح أنها ترفع في الثلاثة مواضع)"  
"Aur Imam Malik ka sahih qawl yeh hai ke teen maqamat par **raf'ul yadain** kiya jaye, jaise ke Muwatta ki mashhoor hadith hai, aur is par kibar sahaba-e-kiram ka amal hai." 

Is se sabit hota hai ke Imam Malik ka mawqoof qawl yehi hai ke **raf'ul yadain** teen maqamat par kiya jaye: takbir-e-tahrimah, ruku' mein jaate waqt, aur ruku' se uthte waqt.
(8)Imam Malik (mutawaffa 179 Hijri) aur **raf'ul yadain**:

Allama Abdul Rahman Ibn al-Jawzi (mutawaffa 597 Hijri) ne likha:

"Hazrat Ibn Umar (رضي الله عنه) ki ahadith jo **Sahihain** (Bukhari aur Muslim) mein maujood hain, ke Rasul Allah ﷺ jab ruku' mein jaate aur ruku' se sar uthate to **raf'ul yadain** karte."

Phir unho ne likha:

"(قال المصنف: قُلْتُ: وهذه سنة قد رواها عن رسول الله ﷺ)"  
"Musannif (Ibn al-Jawzi) kehte hain: Maine kaha yeh sunnat hai jo Rasul Allah ﷺ se riwayat ki gayi hai."

Iske baad Ibn al-Jawzi ne 25 sahaba-e-kiram ke naam likhne ke baad likha:

"(واتفق على العمل بها مالك والشافعي، وأحمد بن حنبل)"  
"Aur Imam Malik, Imam Shafi'i, aur Imam Ahmad bin Hanbal isi par amal karne ka fatwa dete the."

Is se sabit hota hai ke **raf'ul yadain** karna ek sunnat amal hai jo Rasul Allah ﷺ se marwi hai, aur is par Imam Malik, Imam Shafi'i, aur Imam Ahmad bin Hanbal ka amal aur ittifaq tha.
(9)Imam Malik (mutawaffa 179 Hijri) aur **raf'ul yadain**:

Imam Nawawi (mutawaffa 676 Hijri) ne likha:

"(وجمهور العلماء من الصحابة فمن بعدهم يستحب رفعها أيضا عند الركوع وعند الرفع منه وهو رواية عن مالك)"  
"صحابہ کرام mein se jumhoor ulama aur unke baad ke log, ruku' mein jaate aur ruku' se uthte waqt bhi **raf'ul yadain** ko mustahabb samajhte hain, aur yeh Imam Malik se bhi marwi hai."

Is se sabit hota hai ke **raf'ul yadain** ruku' mein jaane aur ruku' se uthne waqt bhi mustahabb hai, aur yeh amal Imam Malik se bhi riwayat kiya gaya hai.
(10)Imam Malik (mutawaffa 179 Hijri) aur **raf'ul yadain**:

Imam Muhammad bin Hassan al-Shaybani (mutawaffa 189 Hijri), jo Imam Malik ke shagird bhi the, ne likha:

"(وقال أهل المدينة يرفع يديه حذو منكبيه إذا افتتح الصلاة وإذا كبر للركوع وإذا رفع رأسه من الركوع رفعهما كذلك أيضا... وقالوا: لا يفعل ذلك في السجود ورووه ذلك عن ابن عمر)"

"Ummal Madinah (yani Imam Malik) ne farmaya ke jab wo namaz shuru karte, to apne dono haathon ko kandhon ke barabar uthate, aur jab ruku' mein jaate aur ruku' se sar uthate to **raf'ul yadain** karte, aur wo sajdah mein **raf'ul yadain** nahi karte, aur unka yeh amal Ibn Umar ki riwayat par mabni hai."

Is se sabit hota hai ke Imam Malik aur unke mashhoor shagird Imam Muhammad bin Hassan al-Shaybani ke nazdeek **raf'ul yadain** namaz ki shuruat, ruku' ke waqt, aur ruku' se uthte waqt karna sahi hai, lekin sajdah mein **raf'ul yadain** nahi karte. Yeh amal Ibn Umar se riwayat kiya gaya hai.
(11) Imam Malik (mutawaffa 179 Hijri) aur **raf'ul yadain**:

Abu Sulaiman al-Khattabi (mutawaffa 388 Hijri) ne likha:

"ان احادیث میں رو اختلافات ہیں، دوسرا اختلاف (فيها رفع اليدين عند الركوع وبعد رفع الرأس منه وعند القيام من التشہد)"

"Is ahadith mein kuch ikhtilafat hain, doosra ikhtilaf yeh hai ke **raf'ul yadain** ruku' mein jaate waqt, ruku' se sar uthate waqt, aur tashahhud se qiyam karte waqt kiya jaaye."

"پہلا قول جمہور علماء کا ہے، ابو بکر، عمر، علی، ابن عمر، ابو سعید، ابن عباس، انس، ابن الزبیر اور اسی طرف گئے ہیں حسن بصری، ابن سیرین، عطاء، طاؤس، الأوزاعی اور (و مالک فی آخر أمره) امام مالک ka aakhri amal bhi is par tha."

"Jamhur ulama ka pehla qawl yeh hai, aur yeh amal Abu Bakr, Umar, Ali, Ibn Umar, Abu Sa'id, Ibn Abbas, Anas, Ibn al-Zubayr aur unhi ki taraf Hasan al-Basri, Ibn Sirin, Ata', Tawus, al-Awza'i, aur (Imam Malik ka aakhri amal bhi) is par tha."

"اور اسکے مخالف گئے ہیں سفیان ثوری اور اصحاب الرائی۔"

"Aur iske mukhalif Sufyan Thauri aur Ashab al-Rai gaye hain."

Is se sabit hota hai ke **raf'ul yadain** ruku', ruku' se uthte waqt, aur tashahhud se qiyam karte waqt Jamhur ulama ka amal tha, jo ki Imam Malik ke aakhri amal ke mutabiq bhi tha. Is amal ki taraf kaafi sahaba-e-kiram bhi the, lekin Sufyan Thauri aur Ashab al-Rai iske mukhalif the.
(12)Imam Malik (mutawaffa 179 Hijri) aur **raf'ul yadain**:

Ibn Rushd al-Maliki (mutawaffa 595 Hijri) ne likha:

"مقامات رفع یدین میں ابو حنیفہ، ثوری اور فقہائے کوفے کی رائے صرف تکبیر تحریمہ کے وقت رفع یدین ہے امام مالک سے ابن قاسم کی یہی روایت ہے،"

"**Raf'ul yadain** ke maqamat mein Abu Hanifa, Sufyan Thauri aur Fuqaha-e-Kufa ki raye sirf **takbir al-Ihram** ke waqt **raf'ul yadain** karna hai. Imam Malik se Ibn Qasim ki yeh riwayat hai."

"وذهب الشافعي، وأحمد، و جمهور أهل الحديث، و أهل الظاهر، الى الرفع عند تكبيرة الأحرام، وعند الركوع، وعند الرفع من الركوع، وهو مروى عن مالك، إلا أنه عند بعض أولئك فرض، وعند مالك سنة."

"Imam Shafi'i, Ahmad, aur jumhoor Ahl al-Hadith aur Ahl al-Zahir **takbir al-Ihram** ke waqt, ruku' mein jaate waqt aur ruku' se uthte waqt **raf'ul yadain** ke qail hain, aur yeh riwayat Imam Malik se bhi hai. Lekin unmein se kuch isko **farz** samajhte hain, jabke Imam Malik ke nazdeek yeh **sunnat** hai."

Is se sabit hota hai ke **raf'ul yadain** **takbir al-Ihram**, **ruku'** mein jaate waqt, aur **ruku'** se uthte waqt sab se zyada Imam Shafi'i, Imam Ahmad, Ahl al-Hadith aur Ahl al-Zahir ke nazdeek mustahabb hai, lekin Imam Malik ke nazdeek yeh sunnat hai, na ke farz.
Imam Malik (mutawaffa 179 Hijri) aur **raf'ul yadain**:

Imam al-Baghawi (mutawaffa 516 Hijri) ne likha:

"وبه يقول أكثر أهل العلم من أصحاب النبي ﷺ منهم:"

"Is par **jamaur** ahli ilm ka aqeeda hai, jo **Sahabah-e-Kiram** se mervi hai."

Phir likha:

"و به قول الأوزاعي و مالك في آخر أمره"

"Aur yeh qaul Imam al-Awza'i aur Imam Malik ka aakhri qoul bhi hai."

Is se sabit hota hai ke **raf'ul yadain** ke chaar maqamat par, jo **Sahabah-e-Kiram** se mervi hai, **jumhoor** ahli ilm ka aqeeda hai. Imam Malik ka aakhri qoul aur Imam al-Awza'i ka bhi yeh hi hai.
Imam Malik aur **raf'ul yadain**:

Hafiz Ibn Hazm ne farmaya:

"ہمیں اختلاف ہے، ایک طائفہ کہتا ہے (لم ترفع اليدين في شيء من الصلاة إلا في أولها عند تكبيرة الإحرام ... وهذه رواية ابن القاسم عن مالک) تکبیر تحریمہ کے علاوہ رفع یدین نہیں کیا جائیگا ایسا ابن القاسم نے مالک سے روایت کیا ہے، اور ابوحنیفہ اور انکے ساتھی۔"

"Humein ikhtilaf hai, ek ta'ifa ka kehna hai ke (lama tarfa'u al-yadayn fi shay'in min al-salah illa fi awaliha inda takbirat al-ihram... wa hathihi riwayat Ibn al-Qasim 'an Malik) takbir al-Ihram ke ilawa **raf'ul yadain** nahi kiya jayega, aur yeh Ibn al-Qasim ne Imam Malik se riwayat ki hai, aur Abu Hanifa aur unke saathiyon ka bhi yeh hi kehna hai."

"اور ایک طائفہ کہتا ہے رفع یدین تکبیر تحریمہ اور رکوع میں جاتے اور رکوع سے اٹھتے وقت کیا جائیگا، یہ قول امام شافعی، امام احمد، ابی سلیمان اور اُنکے اصحاب کا ہے۔"

"Aur ek ta'ifa ka kehna hai ke **raf'ul yadain** takbir al-ihram aur rukoo' mein jaate waqt aur rukoo' se uthte waqt kiya jayega, yeh qoul Imam Shafi'i, Imam Ahmad, Abi Sulaiman aur unke ashab ka hai."

"اور ایسا (وهو رواية أشهب، و ابن وهب وغيرهم عن مالك أنه كان يفعله و يفتى به) امام مالک سے اشہب، ابن وھب اور ابی المصعب نے روایت کیا ہے جو امام مالک کے قول پر فتوی دیتے تھے۔"

"Aur aisa (wa huwa riwayat Ashhab, wa Ibn Wahb wa ghayrihim 'an Malik annahu kana yaf'aluha wa yufti bih) Imam Malik se Ashhab, Ibn Wahb aur Abi al-Mus'ab ne riwayat ki hai, jo Imam Malik ke qoul par fatwa dete the."

"پھر لکھا (فأما رواية ابن القاسم عن مالك فما نعلم لها وجها، أصلا، ولا تعليقاً بشيء من الروايات، ولا قائلاً بها من الصحابة ولا من التابعين) اور جو ابن القاسم نے امام مالک سے روایت کیا ہے اسکی اصل کا ہم کو علم نہیں نہ کسی روایت کے منسلک ہونے کا علم ہے اور نہ ہی کوئی صحابہ یا تابعین اسکا قائل ہے۔"

"Phir likha (Fa'amma riwayat Ibn al-Qasim 'an Malik fama na'lam laha wajhan, aslan, wala ta'liqan bishay'in min al-riwayat, wala qailan biha min al-Sahabah wala min al-Tabi'in) aur jo Ibn al-Qasim ne Imam Malik se riwayat ki hai, uski asal ka humko ilm nahi, na kisi riwayat ke munsalik hone ka ilm hai, aur na hi koi Sahabah ya Tabi'in uska qail hai."

Is se sabit hota hai ke Hafiz Ibn Hazm ka man hai ke Ibn al-Qasim ki riwayat ko koi bhi **Sahabah** ya **Tabi'in** nahi maanta, aur woh **raf'ul yadain** ko sirf **takbir al-Ihram** tak hi simit karte hain.
**علامہ ابن عبد البر مالکی** ne likha:

(رَوَى ابْنُ وَهبِ وَالْوَلِيدُ بْنُ مَسْلِمٍ وَسَعِيدُ بْنُ أَبِي مَرْيَمَ وَأَشْهَبُ وَأَبُو الْمُصْعَب عَنْ مَالِكِ أَنَّهُ كَانَ يَرْفَعُ يَدَيْهِ عَلَى حَدِيْثِ بنِ عُمَرَ هَذَا إِلَى أَمَاتَ)

Yaani Imam **Ibn Wahb**, Imam **Walid bin Muslim**, Imam **Saeed bin Abi Mariam**, Imam **Ashhab**, aur Imam **Abi Mus'ab** ne Imam Malik ke muta'liq bayan kiya ke wo **Sayyidna Ibn Umar** ki hadith ke muwafiq **namaz mein raf'ul yadain** karte rahe, yeh kaam unhone apni wafat tak kiya.

Is se sabit hota hai ke Imam Malik apni zindagi ke aakhri waqt tak **Ibn Umar** ki hadith ke mutabiq **raf'ul yadain** karte the.
**موطا امام مالک کا اعلیٰ معیار**:

**امام ابن ابی حاتم الرازی** (متوفی ۳۲۷ھ) ثقہ ne apne شیخ **یونس بن عبد الا علی الصدفی** (متوفی ۲۶۴ھ) سے aur unho ne apne شیخ **محمد بن ادریس الشافعی** (متوفی ۲۰۴ھ) se riwayat ki, unho ne (بخاری اور مسلم سے قبل) farmaya:

(مافی الارض کتاب من العلم اكثر صوابا من موطأ مالک)

**"روئے زمین پر علمی کتابوں میں موطا امام مالک سے زیادہ صحیح کوئی کتاب نہیں۔"**

Yeh bayan **Imam Ibn Abi Hatim** aur **Imam Shafi'i** se muwafiq hai, jo **موطا امام مالک** ke ilm aur sahihiyat ko **Bukhari** aur **Muslim** se pehle sab se behtareen aur durust kitab ke taur par qaraar dete hain.
Imam Malik thiqa se hi riwayat karte the: Ya'qub Fiswi, Abu Yusuf (mutawaffa 277h) ne farmaya:
 (أن مالك بن أنس لم يضع في الموطأ إسناداً و أظهر أسماً يحدث عنه إلا وهو ثقة) 
Imam Malik ne apne Muwatta mein aisi sanad ko shamil nahi kiya jiske rawat thiqa na hon, siwaye Abdul Kareem bin Umayyah ke, kyunki woh da'if aur kharaab ra'aye wala tha.
Tisra, Hidayah Awwalīn, Safha 312, Hashiya Number 29 par likha hai:  
"وعادته أن لا يروي حديثاً في الموطأ إلا وهو يذهب إليه ويعمل به"  
Yani Imam Malik ki yeh aadat thi ke woh Muwatta mein jo hadith bhi riwayat karte thay, us par amal karte thay.
Imam Malik thiqa se hi riwayat karte the:  
Imam Muslim bin al-Hajjaj Nisaburi (mutawaffa 261h) ne apne shaikh Ahmad bin Sa'id al-Darmī, Abu Ja'far Nisaburi (thiqa Hafiz) se unhone Imam Malik ke shagirad Bashar bin Umar al-Zahrani, Abu Muhammad al-Basri (thiqa) se naqal farmaya:  

() Imam Malik se Bashar bin Umar ne ek aise rawi ke adalat ke baare mein poocha jiska naam woh bhool gaye the, to farmaya:  
"فَقَالَ : هَلْ رَأَيْتَهُ فِي كُتُبِى قُلْتُ: لَا : قَالَ: لَوْ كَانَ ثِقَةً لَرَأَيْتَهُ فی کتبی"  
Kya tumne uska naam meri kitaabon mein dekha hai? Maine kaha nahi, farmaya agar woh thiqa hota to uska naam tum meri kitaabon (Muwatta) mein dekhte.
Imam Malik thiqa se hi riwayat karte the:  
Hafiz Ibn Hibban (mutawaffa 354h) ne likha:  
"وكان مالك. أول من انتقى الرجال من الفقهاء بالمدينة وأعرض عمن ليس بثقة في الحديث، ولم يكن يروى إلا ما صح ولا يحدث إلا عن ثقة"  
Imam Malik Madinah ke fuqaha mein se logon ka intikhab karne wale pehle aadmi the. Aur un logon se kinara kash ho gaye jo thiqa nahi the, aur sirf sahih hadith riwayat karte aur ghair thiqa se riwayat nahi lete the.
Abdullah bin Wahb ke baare mein Hafiz Dhahabi ne likha:  
"أحد الأثبات والأئمة الأعلام ، وصاحب التصانيف"  
Yeh sabat rawiyon mein se ek hai aur jaleel al-qadr imamein mein se ek hai.  

Phir farmaya:  
Yahya bin Bukayr kehte hain:  
"ابن وهب أفقه من ابن القاسم"  
Ibn Wahb, Ibn al-Qasim se zyada faqih the.
Ibn Farhun ne likha:  
"لم يكتب مالك بالفقيه لأحد إلا إلى ابن وهب، وكان يكتب إليه"  
Imam Malik kisi ke naam ke saath "faqih" nahi likhte the siwaye Ibn Wahb ke, Imam Malik unke naam ke saath "faqih" likhte the.  

Muhammad bin Abdul Hakim ne farmaya:  
"هو أثبت الناس في مالك، وهو أفقه من ابن القاسم"  
Imam Malik se riwayat karne mein yeh Ibn Wahb sab se zyada thiqa hai, aur woh Ibn al-Qasim se zyada faqih hain.
Imam Abu Zar'ah al-Razi (mutawaffa 264h) Ubaidullah bin Abdul Kareem al-Makhzumi ne apne shaikh Yahya bin Abdullah bin Bukayr al-Qurashi (mutawaffa 231h) thiqa se naqal farmaya:  
"ابن وهب أفقه من ابن القاسم"  
Yani Imam Malik ka shagirad Abdullah bin Wahb bin Muslim (mutawaffa 197h) doosre shagirad Abdul Rahman bin al-Qasim al-‘Atqi (mutawaffa 191h) se zyada thiqa the.
In sabhi daleelon aur quotes se yeh sabit hota hai ke Imam Malik bhi Rafi' al-Yadayn (haathon ko uthana) karte the.

Imam Malik ke hawale se jo riwayaat di gayi hain, unmein yeh zahir hota hai ke unhone bhi namaz mein haath uthane ko apne amal ka hissa samjha tha, khaas taur par namaz ke shuru hone aur rukoo se uthte waqt.

Aapke diye gaye quotes aur daleel se yeh wazeh hota hai ki Imam Malik, jo ke apne waqt ke maashhoor aur thiqa fuqaha mein se the, Rafi' al-Yadayn (haath uthana) karte the.

وَآخِرُ دَعْوَانَا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ. سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وَبِحَمْدِكَ، أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ، أَسْتَغْفِرُكَ وَأَتُوبُ إِلَيْكَ۔

Allah Hum sabko Sunnat Par Chalne ki Taufeeq de Or Sachayi raasta Hamare Liye Asaan karen Ameen ❤️ 


Comments

Popular posts from this blog

Namaz e Muhammadi ﷺ

Sunnah Or Hath Khol kar Namaz Padhna 📌